Regulamin sklepu Przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym, każdy Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu sklepu (sprzedaży). Za pośrednictwem strony internetowej
https://diwsspzoo.fakturownia.pl/ możliwy jest zakup usług prawnych.
Proces zakupu obsługiwany jest przez spółkę DUGIL I WSPÓLNICY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. POWSTAŃCÓW, nr 15E, lok. 502, ZĄBKI, 05-091, Polska, NIP 1251755185, REGON: 526382951.
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, wprowadza się następujące znaczenie poniższych terminów:
- Sklep internetowy – serwis funkcjonujący pod adresem internetowym https://diwsspzoo.fakturownia.pl/
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego),
- Przedsiębiorca –osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Usługa prawna – usługa świadczona przy wykorzystaniu środków, służących do porozumiewania się na odległość lub w siedzibie spółki(innym miejscu świadczenia usług), siedzibie Klienta etc., opłacona przez system PayU/przelewem online/kartą bankową/Blikiem i etc.
- Regulamin – niniejszy regulamin,
- Sprzedawca/Usługodawca – DUGIL I WSPÓLNICY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. POWSTAŃCÓW, nr 15E, lok. 502, ZĄBKI, 05-091, Polska, NIP 1251755185, REGON: 526382951.
- Klient – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała zakupu usług prawnych.
§ 2 Zakup usługi prawnej
Zakup porady prawnej możliwy jest tylko i wyłącznie po dokonaniu szczegółowych ustaleń z Usługodawcą za pośrednictwem adresu e-mail:
office@dugilolga.pl 2. Koszt usługi prawnej oraz termin realizacji jest zgodny z ustaleniami indywidualnymi z każdym Klientem.
3. Usługodawca ustala e-mailowo z Klientem konieczność przesłania dokumentów, szczegółów niezbędnych do realizacji usługi oraz termin na ich przesłanie.
4. Klient może dokonać zakupu poprzez przelew tradycyjny, system PayU i etc.
5 Domniemywa się, iż Klient jest osobą fizyczną. W sytuacji, w której w formularzu zamówienia, podano dane firmy, domniemywa się, że Klient jest przedsiębiorcą i Usługa świadczona jest bezpośrednio w związku z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta.
6. Po zaksięgowaniu należności na koncie Usługodawcy, Klient otrzyma fakturę VAT w terminie ustawowym.
§ 3 Zakres usługi prawnej
1.Zakres usługi prawnej wyznaczony jest przez stan faktyczny, który został przedstawiony przez Klienta.
2. Klient nie może powoływać się na niekompletność, nieprzydatność treści Usługi prawnej czy szkodę poniesioną w wyniku skorzystania z Usługi, jeśli nie przedstawił w sposób wyczerpujący stanu faktycznego.
3. Usługodawca będzie dostępny i odpowie na dodatkowe pytania Klienta w terminie 24h od nadania Usługi prawnej. Odpowiedzi te nie wiążą się z dodatkowym wynagrodzeniem dla Usługodawcy.
4. Przesłanie nowych pytań, których nie obejmował stan faktyczny lub przesłanie ich po wyznaczonym w pkt 3 terminie, skutkuje koniecznością określenia przez Usługodawcę ponownie dodatkowej ceny Usługi prawnej.
5. Usługa realizowana jest w godzinach 9:00-17:-00 Central European Time, CET, chyba, że dokonano innych indywidualnych ustaleń.
6. Klient oświadcza, iż jest świadomy, iż w polskim porządku prawnym brak jest wiążącej wykładni prawa (każda więc interpretacja aktu prawnego, nie ma charakteru bezwzględnie obowiązującego i możliwe są odstępstwa od niej). Klient oświadcza, iż jest świadomy, iż w praktyce może spotkać się z odmiennym stanowiskiem i interpretacją tego samego stanu faktycznego.
7. Usługa prawna zawiera indywidualną interpretację danego stanu faktycznego przez Usługodawcę. Usługodawca może poinformować Klienta o rozbieżnościach w doktrynie, orzecznictwie, praktyce, w zakresie interpretacji przepisów, odnoszących się do przedstawionego stanu faktycznego, praktyce i orzecznictwie co do interpretacji przepisów prawnych, prezentując na tym tle własny pogląd, z zastrzeżeniem, że możliwe jest spotkanie się w teorii, jak i w praktyce z poglądem odmiennym. Taki sposób nadania Usługi nie może być podstawą reklamacji.
8. Klient oświadcza, iż wiadomym mu jest, iż w sprawach podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, celem zyskania pewności prawidłowości rozwiązania, powinien wystąpić o interpretację indywidualną do właściwego organu podatkowego
9.Usługodawca nie gwarantuje skutecznego rozwiązania problemu, przedstawionego w stanie faktycznym, takiego, jakie byłoby zgodne z życzeniem Klienta. O ile będzie to możliwe, Usługodawca zaproponuje różne rozwiązania wskazanego problemu i wskaże to, które jego zdaniem może być najbardziej korzystne lub skuteczne.
§ 4 Odstąpienie od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od zawartej ze Usługodawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
2. W odniesieniu do Usługi prawnej (Konsultacji prawnej indywidualnej):
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę (tj. przesłał Konsumentowi treść ustawodawstwa na żądanie Klienta, porozumiał się z nim za pośrednictwem urządzeń, służących do porozumiewania się na odległość etc.). Niniejszym Usługodawca informuje Konsumenta, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę Konsument utraci prawo odstąpienia od umowy, a Konsument wyraża zgodę na wykonanie w pełni usługi przez Usługodawcę przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.
3. Zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Konsument, który odstępuje od Umowy przed nadaniem Usługi prawnej lub zrealizowania jej za pośrednictwem urządzeń, służących do porozumiewania się na odległość, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Usługodawcę do chwili odstąpienia od umowy. W szczególności dotyczy to analizy stanu faktycznego, analizy dokumentów, orzecznictwa, dokonanych przez Usługodawcę. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wynagrodzenia. Kwota ta nie może być mniej niż 50% od opłaconej wartości netto.
§ 5 Reklamacje
1. Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Usługę prawną wolną od wad.
2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionych usług lub samego procesu zakupowego.
3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, tj.
office@dugilolga.pl 4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia tej reklamacji Usługodawcy. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail, który był wykorzystany do złożenia reklamacji.
6. Usługodawca nie uwzględnia reklamacji, jeżeli:
– wyraźnie wskazał na istniejące rozbieżności w interpretacji przepisów i możliwość różnego ich stosowania;
– wskazał, iż niezbędne jest wystąpienie o interpretacje indywidualną do właściwych organów np. podatkowych;
- porada jest niekorzystna dla Klienta, ale zgodna z aktualnymi przepisami prawa, praktyką i orzecznictwem,
– inny prawnik wydał odmienną opinię w tym samym temacie.
§ 6 Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://dugilolga.pl/polityka-prywatnosci/
§ 7 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z nadaniem Usługi prawnej na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsumentem, ma możliwość:
– zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
– zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą
– skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Użytkownik może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 8 Zmiany Regulaminu
1. W przypadku Klientów, będących jednocześnie Konsumentami, przepisy regulaminu nie uchybiają ich ochronie.
2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie
www.dugilolga.pl 3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Użytkownika Umowy ze Sprzedawcą.
4. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 13 Września 2023r.